POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ForDog so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja.

Z uporabo spletne strani ForDog izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine ForDog. Ponudnik Aleš Lahajnar s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani ForDog kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

Vsa komunikacija, ki se vrši med uporabnikom oziroma kupcem ForDog v elektronski obliki velja kot izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Spletno trgovino ForDog (v nadaljevanju: spletna trgovina ali ForDog) upravlja podjetje Aleš Lahajnar s.p., Gmajnice 28a, 1000 Ljubljana, Slovenija (v nadaljevanju: podjetje), DŠ: SI11304910, matična številka: 8774773000. Podjetje je vpisano v AJPES pod vložno številko: 0101-81-20201204-007955. Podjetje ni zavezanec za DDV, direktor podjetja je Aleš Lahajnar.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine ForDog, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

REGISTRACIJA IN NAKUP BREZ REGISTRACIJE

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali organizacije. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Spletni nakup je možen tudi brez registracije. Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani ali neregistrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene zunaj njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Nakup je možen le, če kupec pred oddajo naročila potrdi, da sprejema splošne pogoje poslovanja, objavljene na tej strani, in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej ponudil naslednje informacije:
identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), bistvene značilnosti blaga oziroma storitev dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v dogovorjenem roku), pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok  v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

SPLOŠNI POGOJI PRIJAVE NA E- NOVICE

ForDog s splošnimi pogoji prijave in prejemanja e-novic določa obveznosti, pravice in pogoje za uporabo ter upravljanje s podatki prijavljenih uporabnikov.
Na e-novice se lahko prijavijo fizične osebe, ki se prijavijo na spletnem mestu www.fordog.si in ob prijavi oddajo svoje podatke in e-naslov.
S prijavo na e-novice podjetja ForDog:


Odjava iz blogoteke in od e-novic / izbris osebnih podatkov
Uporabnik lahko kadarkoli pisno prekliče svojo prijavo, da ForDog trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja.
ForDog v 15 dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnih petih dneh obvestiti posameznika.
Odjavo iz e-novic ter izbris osebnih podatkov lahko uporabnik uredi tako, da:

CENA IN ZALOGA

Kljub nenehnemu preverjanju pravilnosti objavljenih podatkov se lahko zgodi, da je objavljena cena ali zaloga napačna. O morebitni napaki bomo kupca nemudoma obvestili (po elektronski pošti ali telefonsko) in poskušali najti rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Zaloga na spletni strani se torej v redkih primerih lahko razlikuje od dejanske zaloge, saj lahko pride do zamika pri posodabljanju. Tako oddaja naročila ne pomeni nujno tudi rezervacije artikla. V primeru da je izdelek razprodan vas bomo o tem v najkrajšem možnem času obvestili.

V primeru da pustite izdelek v košarici in mu vmes poteče zaloga vas sistem o tem obvesti in nakupa ni mogoče zaključiti. Izdelek je potrebno odstraniti iz košarice, da lahko zaključite nakup.

Nakup lahko zavrnemo in vrnemo kupnino v celoti (če je naročilo že plačano) tudi v primeru napake v programski kodi spletne trgovine, v primeru, da KUPONI za popust niso pravilno vnešeni (sprogramirani) ali je prišlo do napake pri vnosu cen ali popustov.

Kupoprodajna pogodba med kupcem in ponudnikom je sklenjena, ko kupec plača znesek prejetega predračuna oziroma dobi obvestilo po elektronski pošti, da je pošiljka poslana po povzetju. Kupcu je po elektronski pošti posredovana tudi pogodba o naročilu/plačilu. S prijavo kupec v svojem profilu lahko dostopa tudi do arhiva svojih naročil/nakupov.

Kupca o odpremi obvestimo preko e-sporočila v katerem je priložen tudi račun s specifikacije stroškov.

OZNAČEVANJE CEN ARTIKLOV

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega na zalogi oz. so v ponudbi.

V primeru morebitne napake pri cenah v spletni trgovini, bomo kupca obvestili v 48 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

Izdelek z vpisanim popustom na znački “-xx %” ima znižano ceno glede na spletno ceno. Cene akcijskih izdelkov se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila kupca. V primeru, da je izdelek že v košarici in še ni bil izvršen nakup bo po poteku akcije njegova cena spremenjena.

Nakup lahko zavrnemo in vrnemo kupnino v celoti (če je naročilo že plačan) tudi v primeru napake v programski kodi spletne trgovine, v primeru, da KUPONI za popust niso pravilno vnešeni (sprogramirani) ali je prišlo do napake pri vnosu cen ali popustov.

ZAVRNITEV NAROČILA

Podjetje lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. V tem primeru kupcu posreduje sporočilo o zavrnitvi naročila po e-pošti na elektronski naslov, s katerega je bilo poslano naročilo.

NAČINI PLAČILA

Po povzetju (plačilo z gotovino ali kartico ob prevzemu blaga). Če se odločite za plačilo po povzetju boste znesek poravnali dostavni službi oziroma dostavljalcu. V ceni stroškov pošiljanja je že zaračunana tudi odkupnina za vaše blago.
Predračun (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun. Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če je predračun plačan le delno, blago do nadaljnjega ostane v lasti podjetja.
Bančna kartica (Visa kreditna (VIF), Mastercard kreditna poslovna (MCP), Visa kreditna poslovna (VIP), Mastercard debetna (MCD), Visa debetna (VID), Mastercard debetna poslovna (MDP), Visa debetna poslovna (VDP), Maestro (MAE), Visa VPAY (VVC), Maestro poslovna (MAP), Visa Electron debetna (VED), BA (BA), Visa Electron kreditna (VEC), BA poslovna (BAP), Mastercard kreditna (MCF), PayPal. Prenos podatkov se opravlja v kodiranem načinu, tako da so podatki o vaši kreditni kartici zaščiteni.

DOSTAVA

Ponudnik bo blago oziroma storitev odpremil v najkrajšem možnem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk so DPD in GLS vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Rok dostave je praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, oz. po dogovoru z naročnikom. Izdelke iz naše spletne trgovine naročene do 12:00 ure lahko pričakujete že naslednji dan. Izjema so vikendi in prazniki. Izdelke naročene v petek do 12:00 ure prejmete v ponedeljek. V prazničnih dneh smo odvisni od urnika dostavne službe.


Teža, število paketov Cena
Poštnina > do 31kg 3.80 €
Poštnina 2.paket od 31kg do 62kg 4.90 €
Poštnina 3.paket od 62kg do 93kg 7.30 €
Poštnina 4. paket od 93kg do 124kg 9.70 €
Poštnina 5. paket od 124kg do 155kg 12.10 €
Poštnina 6. paket od 155kg do 186kg 14.50 €
Poštnina 7. paket od 186kg do 217kg 16.50 €
Poštnina 8. paket od 217kg do 248kg 18.90 €
Poštnina 9. paket od 248kg do 279kg 21.30 €
Poštnina 10. paket od 279kg do 310kg 23.70 €

Pri plačilu po povzetju, je dodaten strošek odkupa že zaračunan v strošku dostave.

Izdelke iz naše spletne trgovine naročene do 12:00 ure lahko pričakujete že naslednji dan. Izjema so vikendi in prazniki. Izdelke naročene v petek do 12:00 ure prejmete v ponedeljek. V prazničnih dneh smo odvisni od urnika dostavne službe.

ODSTOP OD POGODBE/NAKUPA oz. VRAČILO BLAGA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh.

Blago morate vrniti v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži, izdelek pa ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Aleš Lahajnar s.p. Gmajnice 28a, 1000 Ljubljana. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za pot (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V spletni trgovini omogočamo tudi zamenjavo izdelka.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, ki je objavljen na spletnih straneh o pravicah potrošnikov. Kdaj potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe? Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.  Pri tem se sklicujemo na na 43.č člen Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Obrazec, ki ga je potrebno izpolniti v primeru odstopa od pogodbe ODSTOP OD POGODBE

REKLAMACIJA IN GARANCIJA

Slike objavljene v spletni trgovini ForDog so informativne in simbolične in se lahko razlikujejo od slik na embalaži, ki jo boste prejeli.

Pri uveljavljanju reklamacije je potrebno blago dostaviti v originalni embalaži skupaj z računom. V primeru, ko se ugotovi, da je kupec z izdelkom ravnal nepravilno, negospodarno, malomarno in v primeru, da je reklamacija posledica višje sile ali mehanske poškodbe s strani kupca, reklamacija ne velja. Prav tako reklamacija ne velja, v kolikor kupec ne predloži računa za kupljeno blago.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga na svoje stroške in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti pri tem stroške poštnine plača kupec.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

Garancijo za izdelek daje proizvajalec oziroma uvoznik, ki je odgovoren za garancijske pogoje. V primeru, da ima izdelek garancijo je to navedeno na spletni strani pri izdelku.

VRAČILO POŠKODOVANE POŠILJKE, POŠKODBA PRI TRANSPORTU

Kupec je dolžan preveriti pri prevzemu pošiljke njeno vsebino. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu - obrazec za prijavo reklamacije OBRAZEC

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev in tudi pogojev spletne trgovine. Kljub nenehni skrbi za ažurnost in pravilnost objavljenih gradiv so vsebinske napake spletne strani možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.  Trudimo se zagotoviti kar najboljše fotografije prodajanih izdelkov, a jih je kljub temu treba razumeti kot simbolične.

STVARNA NAPAKA

Ponudnik odgovarja za stvarne napake v skladu z veljavnim ZVPot.

O reklamaciji zaradi stvarne napake kupec obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@fordog.si ali s priporočeno pisno pošiljko na naslov ponudnika Aleš Lahajnar s.p. Gmajnice 28a, 1000 Ljubljana. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako, priložiti skeniran originalni račun, sliko izdelka in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

37.čl.ZVPot: Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake.
37.a člen: Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora obvestilu o napaki natančneje opisati napako prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa k zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen: Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen: Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico da od prodajalca zahteva da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako; ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom; ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
39. člen ZVPot: Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz  37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravi storitve sporen.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se bo v primeru morebitnih pritožb trudil vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor morebitni spori niso rešljivi sporazumno, bo za to pristojno sodišče v Ljubljani. Pritožba se odda na elektronski naslov info@fordog.si.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov.

Podjetje skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Podjetje kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronski naslov na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronskem naslovu http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Upravitelj spletne trgovine ForDog, je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Upravitelj za namene izvajanja naročil hrani naslednje podatke:

Upravitelj v skladu z Zakonom o varstvu podatkov vaših podatkov ne bo posredoval nepooblaščenim tretjim osebam. Dostavnim službam bo posredovan vaš naslov in občasno telefonska številka izključno za namene opravljanja dostave. Podatki se lahko uporabijo za pošiljanje informativnega gradiva.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

AVTORSKE PRAVICE IN PRAVNA OBVESTILA

Spletna trgovina je last podjetja Aleš Lahajnar s.p., ki s spletno trgovino tudi upravlja.

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Slike izdelkov na spletni strani so simbolične. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo. Z uporabo spletne trgovine spletni obiskovalec, kupec, potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

KONČNA DOLOČILA

Uporabnik ob nakupu z registracijo potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne strani in da se z njimi strinja.

POLITIKA ZASEBNOSTI IN VARSTVO PODATKOV

Politika zasebnosti in varovanja podatkov je dostopna na povezavi: Politika zasebnosti in Varovanje podatkov

PODATKI O PODJETJU

Aleš Lahajnar s.p.
Gmajnice 28a
1000 Ljubljana

DŠ: SI11304910
Matična številka: 8774773000
TRR: SI56 0400 0027 6272 043